Normal behandlingstid på en bestilling er 3-7 virkedager. I ferier og høytider kan behandlingstiden være noe lengre enn normalt.

Frakt koster 50 kroner. Man betaler frakt kun én gang per ordre. Det vil si at selv om bestillingen din skulle bli delt opp i flere forsendelser, betaler du fortsatt bare 50 kroner i frakt totalt.

Hvis du bestiller flere varer, hvorav noen er på lager og andre må bestilles fra leverandør, venter vi i fem virkedager på at bestillingsvarene skal leveres til oss. Er de ikke kommet inn etter fem virkedager, sender vi de varene vi har på lager til deg. Deretter sender vi restleveringene fraktfritt så fort vi får dem fra leverandør. Restnoteringer eldre enn 3 måneder blir automatisk slettet.

Du vil først bli belastet kortet ditt når de bestilte varene sendes herfra. Faktura sendes først varen er sendt fra vårt lager.

Dersom du mottar en feilvare - enten det gjelder feil på disken, omslaget og lignende, eventuelt at du har mottatt en annen vare enn det du har bestilt - har du rett på ny vare.


Kontakt Kundeservice på lawostore@lawo.no, så sørger vi for at du får et feilfritt eksemplar tilsendt så raskt som mulig.

Som privat kunde har du 14 dagers angrerett.

Dersom du ønsker å benytte deg av angreretten og vil returnere en vare, er det viktig at denne verken er brukt eller at varens forsegling er brutt. En vare med brutt forsegling regnes som brukt og kan ikke returneres. Hvis varen var skadet eller ikke virket da du mottok den og du vil reklamere, ber vi deg om å kontakte oss direkte. All porto på retur må dekkes av kjøper.


Husk å oppgi salgsordrenummeret som står i ordrebekreftelsen du har fått på e-post.

Utskriftsvennlig versjon (åpnes i nytt vindu)